Hcm, time, travel
Hvad gør du med løn når du flytter til SAP S/4HANA? Webinar fredag den 21. april kl. 09.00-10.00
Har du løn i SAP ECC og er på vej eller er allerede flyttet over på SAP S/4HANA og har du endnu ikke taget stilling til hvad din virksomhed skal gøre med løn og HR i forhold til den nye løsning? Afhængig af hvor tæt integreret løn og tid er mod resten af ERP, kan det være klogt at få råd og ikke mindst en struktureret gennemgang af disse spørgsmål, hvorfor vi inviterer til webinar og dialog om temaet med Sariba som vært.
